Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення товарів належної якості: Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

● товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

● товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;

● збережено всі ярлики та заводське маркування;

● товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

● від дня отримання товару Покупцем пройшло не більше 14 днів.

Процедура обміну та повернення:

1. Повідомте про намір повернути або обміняти товар за номером 067-191-87-87 або поштою: ktomah23@gmail.com.
2. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову Пошту.
3. Реквізити для відправлення: м. Кременчук, відділення №4 за адресою вул. Гагаріна, 13, отримувач Бойка Юрій Віталійович, тел. 067-191-87-87.
4. Повернення коштів здійснюється після отримання товару, на карту або грошовим переказом до відділення Нової пошти.

Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обмінювати товар належної якості;
2. Повернути товар належної якості та отримати кошти за товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти або Укрпошти.

Умови оплати доставки при поверненні:

1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує продавець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця.
3. Якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку обидві сторони оплачує продавець.

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 3х робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар
4. Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Хто сплачує зворотну доставку?

Якщо повернення/обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину, в іншому випадку транспортні послуги оплачує покупець. У кожній конкретній ситуації наш підхід до клієнта індивідуальний, і приймається рішення, що максимально задовольняє обидві сторони.

Як і коли я отримаю свої гроші?

Кошти при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення:

  • оплата за реквізитами – на банківську картку;
  • післяплату при отриманні на відділенні транспортної компанії – на банківську картку;

Обмін товару чи повернення коштів проводиться протягом 1-3 робочих днів із моменту надходження до нас поверненого товару.