Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Новою поштою» по Україні.
Спеціально розроблене для ШРКШ. Традиційно застосовується в шарнірах рівних кутових швидкостей передньо- та повноповідних автомобілів. Витримує точкове контактне навантаження 3500 Н.
Може використовуватись як замінник багатоцільових мастил на літієвій основі у вузлах і підшипниках автомобілів та промислового устатковання. Містить чистий високодисперсний дисульфід молібдену, завдяки чому надійно захищає вузли й підшипники, що працюють за пікових і/або знакозмінних навантаг.
DIN 51502 | ISO 6743-9 | ASTM D217 |
KPF2K-30 | L-XССEB 2 | NLGI 2 |
Ефективність застосування, діагностика стану двигуна до і після обробки, обробка після капітального ремонту, обробка після заміни кілець, особливості
При використанні заправного шприца для пластичного мастила:
При закладанні мастила в шарнір рівних кутових швидкостей (ШРКШ):
При ручному закладанні:
Сумісне з усіма типами автомобільних і промислових мастил на літієвій основі, змішується з ними в будь-якому співвідношенні.
Застосовується для вузлів із частотою обертання до 10 000 об/хв.
Показник | Значення |
---|---|
Загусник | літієвий комплекс |
Колір, візуально | чорний |
Клас консистенції за NLGI | 2 |
Пенетрація при +25 °С, ×10-1 мм | 285 |
Температура краплепадіння, °C | ≥280 |
Робоча температура, °C | +140 −30 |
Трибологічні характеристики: навантаги зварювання, Н показник спрацювання, мм | &ge3500 ≤0,4 |
* типові показники
Туба 125 мл, артикул XB 30251
Картридж 450 мл, артикул XB 30051
Відро 1 кг, артикул XB 30651