Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

0
Мій кошик

Ревіталізант EX120 для дизельних двигунів шприц-аплікатор 8 мл

В наявності
Артикул: xad802
445 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Замовити швидко

«Новою поштою» по Україні.

Більше інформації про доставку

  • Готівкою при отриманні
  • На розрахунковий рахунок

Гарантія від виробника 12 місяців.

Опис

Revitalizant EХ120 — вдосконалена формула класичного ревіталізанта ХАДО.

Ревіталізант Extreme Action має концентрацію активної речовини 120 %, більш активно відновлює і захищає двигун безпосередньо під час експлуатації автомобіля. Випускається у більш зручній упаковці.

Revitalizant EX120 формує міцне захисне металокерамічне покриття на поверхнях тертя деталей. Дія засобу розпочинається відразу після внесення. Позитивні зміни в роботі двигуна, пов'язані з його омолодженням, можна очікувати вже за кілька десятків кілометрів.

Наочно про процес ревіталізації

Так виглядають результати дії ревіталізанта з модифікації поверхні підшипника. Чітко видно, що дефект зверху затягнутий шаром металокерамічного покриття, яке є ідеальною поверхнею тертя.

Процес ревіталізації

Поверхня жолоба підшипника із заздалегідь нанесеним дефектом у вигляді букви «N»

Процес ревіталізації

За 15 хв. процесу ревіталізації вже видно відновлення дефекту

Процес ревіталізації

За 1 год. видно лишень залишкові сліди колишньої подряпини

Процес ревіталізації

За кілька годин не залишилось жодного сліду від колишньої подряпини

Про технологію ревіталізації Про технологію ревіталізації
Ревіталізант: залізо можна лікувати! Ревіталізант: залізо можна лікувати!
Залізний аргумент. Випробування AMC Maximum for Diesel Truck Залізний аргумент. Випробування AMC Maximum for Diesel Truck
Випробування, результати і гарантії Випробування, результати і гарантії
Ревіталізанти XADO в питаннях і відповідях Ревіталізанти XADO в питаннях і відповідях

Детальні характеристики

Перед застосуванням необхідно знати

Ефективність застосування, діагностика стану двигуна до і після обробки, обробка після капітального ремонту, обробка після заміни кілець, особливості.

  • На скільки вистачає ефекту від застосування Ревіталізант®?
  • Виходить, тепер можна і зовсім без оливи їздити?
  • Коли можна починати застосовувати Ревіталізант®?
  • Процес ревіталізації. Чи не наросте захисний шар понад норму?
  • Чи можна обробляти новий автомобіль?
  • Чи не відвалиться з часом металокераміка?
  • Чи не заб'є Ревіталізант фільтр?
  • Що відбувається з хонінговкою?
  • Що означає фраза - гарантія до 100 000 км. пробігу?
  • Яка товщина металокерамічного шару?
всі питання і відповіді >>

Застосування

Обробка двигуна проводиться в три етапи:

1-й етап: вміст шприца внести в оливозаливний отвір двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин.

2-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.

3-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.

Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.

Примітки

  • Оливу до закінчення міняти не рекомендується
  • Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу)
  • Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
  • Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи
  • Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі. Однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (спрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі.
60 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 60 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Об’єм оливосистеми, л. 3-10 11-20 21-30
Кількість шприців (8 мл), шт. 3 6 9
Схема обробка етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Кількість шприців для нових двигунів 2 4 6

Можливості:

Після обробки Ваш автомобіль знаходиться під суперзахистом ХАДО. В процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до спрацювання деталі циліндропоршневої групи в районі верхньої «мертвої» точки, газорозподільний механізм (кулачок, штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів. Ревіталізант містить будівельний матеріал, який компенсує спрацювання цих деталей.

В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних службових характеристик і напружених станів. Деталі двигуна нарощують в об’єму, повертають ті самі «сотки» і «десятки», які були загублені, спрацьовані в процесі експлуатації. Це ефект ремонту. Отримане покриття має унікальні властивості: значну міцність, високу корозійну стійкість, низьку шорсткість. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 2-4 рази довше.

В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата пального, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються оливонасоси, вузли турбонаддування, вали і вкладиші (підшипники), дзеркала циліндрів, усувається еліпсність. Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані.

Упаковка

шприц в блістрері 8 мл, артикул XA 10034

шприц в коробке 8 мл, артикул ХА 12034_2

Технології та сертифікати

2G покоління

Друге покоління ревіталізантов відкрило нову еру в відновлення і захист двигунів від зносу. Тепер діючої речовини стало більше і зросла його ефективність, що дало нового продукту незаперечну перевагу в відношенні ціна-якість. Удосконалена і Посилення формула надала продукту поліпшені захисні і відновні властивості.

Поширити у соцмережах
Вгору