Напівсинтетична олива вищого класу для дизельних двигунів великовантажних автомобілів і автобусів XADO Atomic Oil 10W-40 Diesel Truck.
Ресурс двигуна, надійність, потужність - завжди будуть підтримані на найвищому рівні завдяки роботі запатентованої формули нанокомпоненту РЕВІТАЛІЗАНТ®, що входить до складу XADO Atomic Oil.
- Забезпечує надійну роботу двигунів великовантажних автомобілів в усіх режимах експлуатації, також за максимальних швидкостей і навантаг, а також поїздках на далекі відстані.
- Має унікальний запас експлуатаційних властивостей і забезпечує над подовжені терміни заміни (більше 120 000 км, МВ 228.5).
- За рахунок особливо високого лужного числа (TBN> 12,0) забезпечує надійний захист двигуна навіть за використання пального з підвищеним вмістом сірки.
- Підтримує двигун в ідеальному стані та істотно знижує витрати на його технічне обслуговування.
- Згідно приписів виробника автомобіля може використовуватися в двигунах Euro V без фільтру сажі (DPF).
- Завдяки вмісту нанокомпоненту РЕВІТАЛІЗАНТ® відмінно захищає двигун і турбіну від спрацювання і стінки циліндра від «полірування».
За своїми характеристиками перевершує вимоги найсуворішої європейської специфікації ACEA Е4/E7 і вимоги провідних автовиробників MB 228.5, VDS-3, MAN 3277 до олив для двигунів UHPD (Ultra High Performance Diesel).
Вимоги та допуски
Виконує вимоги специфікацій і автовиробників: API CI-4 | ACEA E4 /E7 |
MB 228.5 | MAN M 3277 |
Volvo VDS-3 /VDS-2 | Scania LDF-2 |
Renault RLD-2 /RXD | CES 20077 /20078 |
Deutz DQC III-10 | MTU type 3 |
Mack EO-N | Mack EO-M Plus |
Сертифікати відповідності
Схвалення ОЕМ
Рекомендовано до використання: Deutz DQC IV-10 | MAN M 3377 |
Детальні характеристики
Перед застосуванням необхідно знати
Ефективність застосування, діагностика стану двигуна до і після обробки, обробка після капітального ремонту, обробка після заміни кілець, особливості.
- На якій оливі краще оброблятися: старій, новій, синтетичній, мінеральній?
- Скільки коштує якісна моторна олива?
- Яку оливу лити в двигун свого авто?
- Синтетична або напівсинтетична базова олива? (Синтетика / напівсинтетика)
- Реальні терміни заміни моторної оливи
- Неякісна олива в двигуні! Чим загрожує?
всі питання і відповіді
>> Застосування
Спеціально призначена для сучасних двигунів вантажних автомобілів Euro IV (оснащених турбонаддуванням, системою рециркуляції відпрацьованих газів та ін.).
Особливо рекомендується для автомобілів, які використовуються на міжнародних перевезеннях: магістральних автобусів і тягачів далекого прямування.
XADO ATOMIC OIL 10W-40 Diesel Truck - всесезонна моторна олива вищого класу для дизельних двигунів вантажних автомобілів.
Її чудові експлуатаційні властивості забезпечені базовою оливою технології гідрокрекінгового синтезу і кращим пакетом присадок, спеціально розробленим для високонавантажених дизельних двигунів.
Містить атомарний РЕВІТАЛІЗАНТ®.
Застосування ревіталізантів визнано перспективним напрямком в галузі енерго- і ресурсозбереження і підтверджено сертифікаційними випробуваннями в 35 країнах світу.
Примітки
Для дизельних двигунів вантажних автомобілів, автобусів, спеціальної наземної техніки (враховуйте рекомендації виробника автомобіля).
Технічна інформація *
Щільність при 20 ° С, кг/л | 0,866 |
В'язкість при 100 ° C, mm2 /s | 15,0 |
В'язкість при 40 ° C, mm2/s | 102,4 |
В'язкість при -20 ° C, mPa s | < 7000 |
Індекс в'язкості | ≥145 |
Температура спалаху, ° C | >205 |
Температура застигання, ° C | < -33 |
Сульфатна зольність, мас.% | 1,6 |
Лужне число, mgKOH / g | 12,5 |
* типові показники Упаковка
ж/б 1 L Арт. ХА 20110
ж/б 5 L Арт. ХА 20310
відро 20 L Арт. XA 20510
євробочка 60 L Арт. XA 20610
євробочка 200 L Арт. XA 207610c
Технології та сертифікати
Унікальність олив XADO полягає перш за все в тому, що вони містять інноваційний нанокомпонент - атомарний ревіталізант (AR). Саме атомарний ревіталізант є потужним каталізатором для зростання захисного металокерамічного покриття з високими протизносними властивостями і здатністю до саморегенерації. Завдяки ревіталізанту, оливи XADO надійно захищають двигун, навіть коли в результаті критичних навантажень (постійних режимів старт-стоп і «педалі в полик») рветься масляна плівка. Це не під силу жодній існуючій оливі в світі.
Леговані поліпшеним пакетом синтетичних присадок (EPA), що перевершує вищі американські і європейські вимоги до мастил для багатоклапанних, турбованих двигунів, легкових і вантажних автомобілів.
Покращує і продовжує експлуатаційні характеристики масел з напівсинтетичною і синтетичною основою.
Забезпечує: високий показник захисту від окислення і передчасного зносу деталей двигуна, покращує властивості масла при низьких температурах, підвищений захист від зносу, подовжений інтервал заміни.
Чи задовольняє підвищеним вимогам по екології і енергозбереження.