Напівсинтетична олива вищого класу для дизельних двигунів легкових, вантажних і малих вантажних автомобілів, автобусів і мікроавтобусів XADO Atomic Oil 10W-40 CI-4 Diesel.
Ресурс двигуна, надійність, потужність - завжди будуть підтримані на найвищому рівні завдяки роботі запатентованої формули нанокомпоненту РЕВІТАЛІЗАНТ®, включеного до складу оливи XADO Atomic Oil.
- Спеціально призначена для дизельних двигунів
- Особливо ефективна для використання в сучасних високофорсованих двигунах (з турбонаддуванням, багатоклапанних, з безпосереднім упорскуванням, оснащених системою рециркуляції відпрацьованих газів)
- Надійно захищає двигун під час використання високосірчистого пального (S < 0,5%)
- Забезпечує високі захисні властивості під час обкатки і в основний період експлуатації двигуна
- Має високий запас експлуатаційних властивостей і стабільна під час подовжених інтервалах сервісного обслуговування (до 100 000 км в двигунах Volvo Euro-3, VDS-3)
- Забезпечує економію пального за рахунок зменшення втрат на тертя, особливо в режимі холостого ходу
- Зберігає двигун у чистоті, нейтралізує забруднення моторної оливи сажею
- Продовжує термін служби двигуна і знижує витрати на його технічне обслуговування
- Гарантовано збільшує ресурс, як нового двигуна, так і двигуна з пробігом за рахунок ресурсозберігаючої дії ревіталізанту
За своїми характеристиками перевершує вимоги американських (API CI-4 Plus), європейських (ACEA B4 / E7) і міжнародних (Global DHD-1) стандартів і специфікацій провідних автовиробників (MB, VW, Volvo, Mack).
Вимоги та допуски
Виконує вимоги специфікацій і автовиробників: API SL/CI-4 | ACEA A3/B4/E7 | JASO DH-1 |
Global DHD-1 | MB 235.27/228.3/229.1 | MAN M 3275/М 3271 |
Volvo VDS-3 | Renault RLD-2/RLD | Caterpillar ECF-2/ECF-1-A |
CES 20077/20078 | Deutz DQC III-10 | Allison C-4 |
MTU type 2 | Detroit Diesel DDC 93K215 | Mack EO-N |
Voith Class A | | |
Сертифікати відповідності
Схвалення ОЕМ
Детальні характеристики
Перед застосуванням необхідно знати
Ефективність застосування, діагностика стану двигуна до і після обробки, обробка після капітального ремонту, обробка після заміни кілець, особливості.
- На якій оливі краще оброблятися: старій, новій, синтетичній, мінеральній?
- Скільки коштує якісна моторна олива?
- Яку оливу лити в двигун свого авто?
- Синтетична або напівсинтетична базова олива? (Синтетика / напівсинтетика)
- Реальні терміни заміни моторної оливи
- Неякісна олива в двигуні! Чим загрожує?
всі питання і відповіді
>> Застосування
XADO Atomic Oil 10W-40 CI-4 Diesel - всесезонна напівсинтетична моторна олива для дизельних двигунів.
Її чудові експлуатаційні властивості забезпечені базовою оливою технології гідрокрекінгового синтезу і пакетом присадок, спеціально розроблених для дизельних двигунів.
Застосування ревіталізантів визнано перспективним напрямком в галузі енерго-і ресурсозбереження і підтверджено сертифікаційними випробуваннями в 35 країнах світу.
Технічна інформація *
Щільність при 20 ° С, кг/л | 0,865 |
В'язкість при 100 ° C, mm2 /s | 15,9 |
В'язкість при 40 ° C, mm2/s | 105,6 |
В'язкість при -30 ° C, mPa s | < 7000 |
Індекс в'язкості | ≥148 |
Температура спалаху, ° C | >210 |
Температура застигання, ° C | < -36 |
Сульфатна зольність, мас.% | 1,37 |
Лужне число, mgKOH / g | 10,3 |
* типові показники Упаковка
ж/б 1 L Арт. ХА 20149
ж/б 4 L Арт. ХА 20249
ж/б 5 L Арт. ХА 20349
відро 20 L Арт. XA 28549
євробочка 60 L Арт. XA 20649
євробочка 200 L Арт. XA 20749
Технології та сертифікати
Унікальність олив XADO полягає перш за все в тому, що вони містять інноваційний нанокомпонент - атомарний ревіталізант (AR). Саме атомарний ревіталізант є потужним каталізатором для зростання захисного металокерамічного покриття з високими протизносними властивостями і здатністю до саморегенерації. Завдяки ревіталізанту, оливи XADO надійно захищають двигун, навіть коли в результаті критичних навантажень (постійних режимів старт-стоп і «педалі в полик») рветься масляна плівка. Це не під силу жодній існуючій оливі в світі.
Леговані поліпшеним пакетом синтетичних присадок (EPA), що перевершує вищі американські і європейські вимоги до мастил для багатоклапанних, турбованих двигунів, легкових і вантажних автомобілів.
Покращує і продовжує експлуатаційні характеристики масел з напівсинтетичною і синтетичною основою.
Забезпечує: високий показник захисту від окислення і передчасного зносу деталей двигуна, покращує властивості масла при низьких температурах, підвищений захист від зносу, подовжений інтервал заміни.
Чи задовольняє підвищеним вимогам по екології і енергозбереження.