Maximum for Diesel Truck — 3-компонентний продукт, що поєднує в собі переваги кондиціонера металу та ревіталізанта 1 Stage 3-го покоління. Призначений для відновлювального ремонту та активного захисту двигунів великовагових вантажівок безпосередньо під час експлуатації.
Maximum for Diesel Truck використовується одноетапно та має миттєву дію. Завдяки ревіталізантові 1 Stage на поверхнях тертя деталей двигуна формується високоміцне захисне металокерамічне покриття. Відновлюються їхні робочі поверхні та компенсується поточний знос. Засіб активно захищає деталі від навантаг і перегріву.
Перевага Maximum for Diesel Truck в тому, що вже з перших хвилин застосування (3-5 км) відчуваються позитивні зміни: машина легше їде, поліпшується її розгінна динаміка, зростає потужність. Maximum for Diesel Truck Дозволяє уникнути дорогого ремонту та простоювання техніки.
Наочно про процес ревіталізації
Так виглядають результати дії ревіталізанта з модифікації поверхні підшипника. Чітко видно, що дефект зверху затягнутий шаром металокерамічного покриття, яке є ідеальною поверхнею тертя.
Поверхня жолоба підшипника із заздалегідь нанесеним дефектом у вигляді букви «N»
За 15 хв. процесу ревіталізації вже видно відновлення дефекту
За 1 год. видно лишень залишкові сліди колишньої подряпини
За кілька годин не залишилось жодного сліду від колишньої подряпини
Про технологію ревіталізації
Ревіталізант: залізо можна лікувати!
Залізний аргумент. Випробування AMC Maximum for Diesel Truck
Випробування, результати і гарантії
Ревіталізанти XADO в питаннях і відповідях
Кондиціонери метала з Ревіталізантом Детальні характеристики
Перед застосуванням необхідно знати
Ефективність застосування, діагностика стану двигуна до і після обробки, обробка після капітального ремонту, обробка після заміни кілець, особливості.
- На скільки вистачає ефекту від застосування Ревіталізант®?
- Виходить, тепер можна і зовсім без оливи їздити?
- Коли можна починати застосовувати Ревіталізант®?
- Процес ревіталізації. Чи не наросте захисний шар понад норму?
- Чи можна обробляти новий автомобіль?
- Чи не відвалиться з часом металокераміка?
- Чи не заб'є Ревіталізант фільтр?
- Що відбувається з хонінговкою?
- Що означає фраза - гарантія до 100 000 км. пробігу?
- Яка товщина металокерамічного шару?
всі питання і відповіді
>> Застосування
Температура засобу перед застосуванням повинна бути не нижче + 25 ° С.
- Балон струснути
- Внести його вміст в оливозаливний отвір двигуна, прогрітого до робочої температури
- Запустити двигун і забезпечити його роботу на холостому ходу 3-5 хвилин
- Надалі експлуатувати автомобіль у штатному режимі
Примітки
- Засіб спеціально розроблений і протестований у високонавантажених дизельних двигунах з турбонаддуванням
- Склад сумісний з усіма типами моторних олив
- Ревіталізація відбувається протягом 1-1,5 тис. км пробігу; в цей період проводити заміну оливи не рекомендується
- Повторне застосування XADO Maximum для Diesel Truck рекомендується через 100 тис. км пробігу
- Для забезпечення вищого рівня захисту двигуна від зносу рекомендується надалі використовувати моторні оливи XADO Atomic Oil
- RF = 100 RF (коефіцієнт ревіталізації) - показник ефективності відновлення та захисту двигуна від зносу. RF = 100, означає, що в результаті застосування продукту двигун пройшов повний цикл ревіталізації, він повністю відновлений і гарантовано захищений від спрацювання на 100 тис. км пробігу
- Продукт містить ревіталізант в гранулах, який повністю розчиняється в оливі при робочій температурі
Атомарний кондиціонер металу з ревіталізантом ефективний для дизельних двигунів вантажних
автомобілів з об'ємом масляної системи до 45 л.
Захисне покриття активно протягом 100 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.
Дозування:
1 балон (950 мл) розрахований на двигун з об'ємом оливосистеми 30-45 л. Рівень оливи після внесення атомарного кондиціонера металу XADO Maximum для Diesel Truck не повинен перевищувати максимальної позначки на щупі. Не допускайте підвищення рівня оливи.
Упаковка
жерстяна банка 950 мл, артикул XA 41217
Технології та сертифікати
Трикомпонентна формула складу (агент 2D ковзання, ревіталізант 1Stage, кондиціонер металу) дозволяє домогтися одночасного ефекту відновлення зношених деталей, захисту їх від зносу і надвисокої анізотропної рухливості олії між деталями. Агент 2D ковзання забезпечує надлегке ковзання між деталями двигуна. Ревіталізант 1 Stage формує на поверхнях деталей металокерамічне покриття, тим самим відновлює робочі поверхні і компенсує поточний знос деталей двигуна. Кондиціонер металу зміцнює мастильну плівку, оптимально поєднується з ревіталізантом.
Інноваційний третє покоління ревіталізантів - це перш за все оптимальна розмірність і концентрація активованих наночастинок ревіталізанта, які є потужним каталізатором високошвидкісного зростання модифікованої зношеної поверхні. Це в свою чергу дозволяє формувати захисне металокерамічне покриття швидше, ефективніше і з пролонгованими захисними властивостями і здатністю до саморегенерації тривалий період.
RF 100 - Фактор ревіталізації комплексна величина визначає властивості нового модифікованого покриття - рівень захисту, рівень відновлення і здатності до регенерації. RF = 100 позначає, що в результаті застосування продукту двигун пройшов повний цикл ревіталізації, він повністю відновлений і гарантовано захищений від зносу на 100 тис. Км пробігу.